Trettionde dagen. En sval dag!

Idag har varit en bra dag! En riktigt bra dag faktiskt!
Elias vaknade feberfri, så skönt!!!
Han har varit glad o pigg hela dagen o tillomed ätit lite :O). Önskemålet till middag var blodpudding, så det fick det bli! Ställde fram en tallrik till Stella med o tro´t eller ej, men vår lilla kräsna tjej plockade i sig lite blodpudding med sylt :O) Yey!!

Jag o barnen sov till 8;30 idag. Efter frukost o morgonbestyr åkte vi till JYSK o köpte deras billigaste paviljong att ha ovanför sandlådan, det blev riktigt bra, fast dagen bjod inte på så mycket solsken förstås, men det var bara skönt att få en dag med lite svalka faktiskt!!! O paviljongen kommer nog till användning sen.

Peter har alléna jobbat på huset idag. Min duktiga! Taket byggs på....
Sen for vi en sväng till Väsby o betalade målaren för färgen vi hämtat på Flügger.
Å så blodpudding till middag då...

Nu sover Stella efter badet o Elias sitter i soffan med Peter. Jag sitter vid datorn o ska (förhoppningsvis) snart ut en sväng med Linda, om inte regnet avskräcker henne ;O)

Imorn ska vi till Elin o co i Tyresö. Elias ser fram emot att leka med Max. Jag ser fram emot att träffa Elin o se deras "nya" hus!!!! Ska bli sååå kul!!!

Dagens bilder;

Sandlådan med "tak"


O huset med dito ;O)


Vackra fönster till vårt hus;


Så, det var dagen idag!

Hejsvej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Va härligt det är och se ert hus verkligen växa fram dag för dag:) Jag har ju äran att få se det dagligen när jag susar fram med bilen;)Heja heja....



Du glömmer inte farmors pepparkakor nu när ni far dit;) Du, jag, mjuka pepparkakor och mjölk. Det ser jag fram emot;) (ja okej plus 4 barn oxå men iaf;)



Kramisar i massor så länge

2010-07-06 @ 21:07:20
URL: http://migranmamman.blogspot.cpm
Postat av: Sanna

SJÄLVKLART!!! Här ska mumsas!!

KRAMKRAM

2010-07-06 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0