Dag 22.

Idag har jag varit på ultraljud. Fast det är tredje barnet så är det lika spännande o pirrigt varje gång att se bebisen!!!! Tråkigt att inte peter kunde vara med bara, men man får inte ha med barn där o vad ska man då göra av dem?? Allt såg iaf bra ut än så länge!! Skönt. Ändå är jag mer nojig än någonsin, vet inte vad jag nojar över, men så är det bara.

Stella har feber fortfarande :O(, men hon är glad o pigg ändå. Idag åkte bandagen av o hon fick bada för första gången sen i onsdags!!! Jag o Elias åkte ner till Åby o slängde in några maskiner tvätt. Elias lekte lite i lekparken så länge, så duktig!!! I morse när han vaknade hade jag precis kommit in från min morgonpromenad, då frågade han mig; -har du tvättat nu? -Nää, sa jag. -Men vad gör du här då? frågade han då....Hahaha! Sötnosen.

2 dgr kvar innan spikandet börjar!!! YEY! Peter säger att till helgen kommer man se hur huset kommer se ut! SPÄNNANDE!!! Bilder kommer såklart, men just nu är det fortfarande bara en platta på marken.

Dagens bild blir istället en på "bullen"





Så. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0