Dag 24, nu börjar huset ta form!!!

Hejhej!

Idag har spikandet påbörjats. Kl 6:45 stog "gubbarna" redo med hammaren i högsta hugg!!
Elias har varit på dagis.
Stella har fortfarande feber :O( dock inte lika hög som förut, men imorn blir det läkarbesök!!

Det har varit en väldigt varm dag, med några regndroppar. Gubbarna har kämpat på. Det kom 2 långtradare med brädor, takstolar o gips o allt vad det heter. Häftigt. Jag fattar inte hur de ska få ihop detta plockepinn, men de är verkligen duktiga, min man o hans kollega!!!

Jag skulle ha gått en promenad med linda ikväll, men hon har tyvärr fått huvudvärk o jag känner inte för att gå ensam, har ju dessutom redan gått idag, på morgonen.
Åt just en skål yoghurt, med smak av jordgubb/vanlij/lakrits. Jag fattar inte hur man kan komma på den smak-kombinationen, men peter tyckte vi skulle prova. Han har dock inte ätit nåt av den o jag tycker den smakar hostmedicin, BLÄK, köper inte den nåt mer!!!!!!!

Nu; pictures of today;;;









Som sagt; plockepinn!!!! 2 hela pärmar med bruksanvisningar. Jag fattar inte hur de ska få ihop det, men så är det ju inte jag som är snickare (som tur är....)



Provmålning av husets blivande färg.
Från vänster sett; kardemumma, kalkvit, sanddyn.
Det lutar åt att vi tar sanddyn och kalkvit (de 2 ljusaste)....
De låter så härligt somriga oxå ;O)

Så nu är det dusch o TV som gäller, imorn fortsätter bygget o bloggandet!!
Välkommen åter ;O) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0