Dag arton, nitton o tjugo.....

Inget nytt på byggfronten ännu.
Det är lördag o jag ska strax krypa i säng...
I torsdags åkte vi till Sandviken för att fira midsommar, dock kunde vi bara stanna en natt då Stella skulle tillbaka till sjukhuset på lördag morgon (idag). Så igår kväll åkte vi hem, på självaste midsommarafton. Snacka om lugnt i trafiken!!!
Det var en trevlig midsommar med dans runt midsommarstången i Bovik.
Elias o Stella fick åka farmor o lasses båt för första ggn, lite läbbigt men kul tyckte de båda två.
Vattnet var 19 grader varmt o hade jag haft badkläder med mig hade jag nog badat. Nog. ;O)
Idag har jag o Stella varit på sjukan igen o fått såren omlagda, de har läkt fint, men än slapp hon inte bandagen :O( stackars liten.
Linda, Daniel, Alma o Emma har varit här o grillat idag. Supertrevligt. Barnen hade så kul o vi stora med :O)
Nu är jag sååå trött så trött så trött så nu ska jag borsta tänderna o krypa ner under täcket. Inte många dagar kvar förrän första leveransen av virke kommer, roligt roligt!!!
Nedräkningen har börjat!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0