Dag tolv.....

Fredag idag o hur många gubbar som helst har jobbat med grunden. Så härligt att se ;O)
Golvvärmen är där nu, på onsdag nästa vecka ska det gjutas o med det är ju grunden klar!!! Första etappen avklarad känns det som. Den tråkiga delen enligt mig..... hihi.

Jag o barnen var ute på tomten på fm, det lektes i sandlådan, gungades o sparkades fotboll. Det kom lite regn, men inte farligt, så vi trotsade o fortsatte vara ute tills vi åkte till mormor med en burk ravioli för att äta lunch. Stella sov sen på balkongen där, då spelar det inte nån roll om det regnar eftersom det finns tak, så skönt. Jag somnade en liten stund i fåtöljen tills elias tyckte att det var nog o kom o kittlade mig. :O)

På em kom morfar hit o då passade jag o stella på att gå en sväng i spåret, så hon fick sova lite till. Tror hon sover bättre på natten om hon sover bra på dagen.

Nu ikväll blev det pizza. Sen kommer mina föräldrar hit på ett parti Shanghai!!!
Nu badar barnen o jag ska lägga upp dagens bilder....







Bilen ovan; här läggs värmeslingorna ut. Det man ser är blivande hall, badrum m bastu, tvättstuga, ett sovrum o vardagsrummet. Plus att det görs en platta för blivande uterum... (ett framtidsprojekt dock)



Här ovan är blivande hall, kök och matplats. Vardagsrummet syns oxå.

Nedan är grunden för ett dubbelgarage.



Knäppt väder vi haft idag förresten. Regnskurar, åska, blixtar o sol. Typisk svensk sommar!!!
Passar på att säga GRATTIS på födelsedagen till Micke! Hurra hurra hurra!!!!

TREVLIG HELG ALLIHOPA!

Själv ska jag vila upp mig på jobbet ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0