Dag tretton, med kronprinsessbröllop o allt!!!

19/6 2010

Idag gifte sig Kronprinsessan o Daniel. VAD STORT!!!  O jag har jobbat, men försökt ta igen det jag missat av bröllopet nu istället. TV´n är på hela tiden. Jag somnade en stund här på kvällskvisten, men nu är jag vaken igen. Det blir ett snabbt inlägg....

Igår såg vi konserten tillägnad Victoria o Daniel, och jag skulle precis gå o lägga mig när Roxette skulle spela, och det ville jag inte missa, så jag tittade en stund till o fastnade igen... sen kom alla barnen i AdolfFredriks musikklasser in o gissa om jag grät. Herregud! Tänk vad deras föräldrar måste vara stolta. OJOJOJ!

Jaja, idag har Peter fixat med entré-grunden, så nu är nog det mesta klart för att gjutas på Onsdag!!
Har inte tagit några bilder idag. Det blir fler sen. Är så sugen på chips. Vi har inga. Jag orkar inte åka till affären. Förresten är den stängd. Jag orkar inte åka till macken heller. Så jag får sitta här o va sugen. :O( Lika bra det för vi har ätit massa godis.

Elias sover hos sin mormor o morfar inatt. Han var så glad för det! Han skulle bada i leksakslådan, för de har inte nåt badkar o leksakslådan är stor!! Mamma brukar köpa lite leksaker på loppis så barnen ska ha något att leka med där. Jag saknar honom. Stella sover.

Nu ska jag sluta. Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0