Femtonde dagen!!

Börjar med lite bilder idag;



Ovan; huset, ja, eller grunden än så länge, sett från infarten. Garaget till höger.



Ovan; Blivande garage.....



Ovan; sett från infarten...igen.



Ovan; entrégrunden som peter gjorde i helgen.



O så plattan till framtida uterum...



Stella o Elias i soffan o kvällsmyser lite efter dagens bad!

Idag har det varit jobb igen för pojkarna! Det sista fixades inför gjutningen imorn!
Före 06:00 kommer de börja imorn, blir svårt för P att kliva upp så tidigt ;O) haha. Jag får inte min morgonpromenix om jag inte går upp Ä N N U tidigare, men det orkar inte ens jag!!!

Nu ska jag o hjärtat bänka oss i soffan o kolla dagens TV tablå....

Imorn blir det fler bilder!

HEJSVEJ!
SANNA!

Kommentarer
Postat av: Milla

Heja heja heja.....snart blir det inflyttningsfest ju:) Tjoho.......heja heja heja........



Kramelikrams

2010-06-21 @ 21:10:05
URL: http://migranmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0