2 veckor kvar o än lyser bygglovet med sin frånvaro.....

Sanna skriver som vanligt.........

Nu börjar det så smått bli panik... eller inte panik direkt, men lite stressande iaf...
Barackerna kommer i påsk o sen är det ju meningen att bygget ska börja!! Inte så kul att bo där o se på en tomt som förblir en tomt. Man vill ju se ens hus ta form lixom!!
Jag VET förstås att det så S M Å N I N G O M kommer att stå ett hus där, fast jag vill ju helst att det ska gå jättefort o jättesmidigt!!! Typ över en natt, haha.

Jaja, imorn ska vi dit igen o titta på alla träd typ o kanske skotta lite om inte solen smälter bort all snö, fast det är ju natt emellan imorn o idag så det är ju omöjligt, men kanske solen lyser skitstarkt imornbitti o toksmälter snön,,, önsketänkande!!!

Vi ska iallafall åka dit. Jag ska knäppa lite kort o lägga upp här. Längtar tills om ett år (om allt går bra) så jag kan sitta i vårt nya fina hus o gå tillbaka till dessa inlägg o tänka att: det gick ju snabbt ändå, och fint blev det!
Hoppashoppashoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men vägen dit är lång, det vet jag, men den ska fan bli rolig!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0