Murphys lag ska vi döpa om till Rehns lag!!!

Sanna vid pennan...

Detta året har inte varit visat sig från sin bästa sida för oss... hoppas det har många sidor kvar att visa. Antagligen har den BARA bra sidor kvar! Vann iaf 50 spänn på triss idag :D. Sen böts minusgrader mot plusgrader, fast där emellan hade peter fått besked om att han INTE fått tjänstledigt för att bygga vårat hus....

GIVETVIS ploppar det upp bilder i mitt sinne där jag ser oss om några år, fortfarande boende i barack som smått börjar bli lite sådär blå-grön i färgen.... (mögel för att vara tydlig). Stella med cigg i munnen o ba´: -morsan, har du pengar o Elias ligger på en madrass på golvet med ölburkar (skrynkliga o hopklämda) som huvudkudde.... HÖVVA. Och JAG då... Jag har papiljotter i håret, fet o sladdrig med typ förrgårs mascara UNDER ögonen o en hunds andedräkt och surar för att livet inte riktigt blev som planerat.... Singel!!!!

Men sen hör jag en röst (jo jag är nog lite paranoid trots allt) som säger att det ordnar sig...!
Och jag VET att det gör det! Jag KÄNNER det så jäkla starkt! Det kommer bli skitabra tillslut! För det MÅSTE det!!! Det finns inte nåt annat alternativ. Jag slutar inte som singelmorsa i en barack. NEVER!!!!!

Hahahahahaha!!
Det ljusnar i tunneln tror jag! Huset kommer att stå klart innan året är slut o det är DÄR inne o INGEN annanstans vi ska fira julen TVÅTUSENTIO!!! ja, eller i Thailand förstås, för GIVETVIS ska vi hålla oss LÅNGT under budget så en "liten" resa för 4 pers ska vi oxå ha råd med!

Hahahahahahaha! Det känns faktiskt redan bättre kan jag lova!
Imorn ska jag o Stella till Täbban o äta lunch o kanske köpa en joggingvagn, som jag fick ett tips om på FB, om den är bra!

Jag ska fan inte bli fet o sladdrig ;O)

Peter hade pratat med vår handlägare på kommunen o det VERKAR som att bygglovet blir klart nästa vecka!
Isåfall gillar jag Vallentuna kommun!!! Heja!!!

Snart handlar denna blogg om husbygget som det ju var sagt från början!
Längtar redan!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni kanske kan byta namn till Obama då om ni måste bo i barack en längre tid.... ;-)

2010-03-23 @ 11:06:26
Postat av: Anonym

Hahahaha! Tål att tänkas på!!

2010-03-24 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0