SNÖ >=O(

Sanna....


Det här är kan ju fasen inte vara riktigt sant!!?!?
Har det kommit 1 dm snö IGEN?? Det är ju sjukt! Blir så less! PÅ RIKTIGT!!! Var ute o joggade en sväng igår på BARmark o tänkte tillbaka på den här vargavintern, oså tänkte jag att: -jamen det var väl inte så farligt nu i efterhand, det här med -20 grader o massa snö... ganska mysigt ändå....
TÄNKTE jag IGÅR!! Så bergis är det MITT fel att det snöar. Snöguden ba´JIPPI, en som inte tyckte det var så jobbigt med all snö i vintras, henne ska jag göra glad igen! TYP! Nu ångrar jag att jag släppte lös den tanken o lovar att inte tänka så nåt mer....

Idag skulle vi ju till tomten, men vi hoppade över det, vi har ju redan sett den snötäckt lixom o det känns helt meningslöst att åka ut o SKOTTA när det snöar....

Vi åkte till containern med några lådor o sen till linda o danne o fick god pasta carbonara, fika små rulltårtsbakelser o trevligt sällskap!! Härlig söndag!!!!! Förutom snön då!!!

Nästa vecka MÅSTE bygglovet komma, godkänt o klart!!! PLIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!
O ingen mera snö nu tack! Hit med tussilago o solstrålar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0