FÖRLÅT!

VA F*N!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har inte skrivit på örtti år o så sitter jag här o skriver o skriver o skriver o sen ska jag trycka på *-knappen o då försvinner RUBBET!!!!!! Va kul!
Blir så jäkla irriterad!!! På riktigt!

Ska börja med att säga att vi inte bara varit utan vatten här i baracken, nä då, vi har även varit datorlösa! ARGHHH! Men nu har DANIEL fixat det! TACK för att du tagit din dyrbara tid, allvarligt! TAAAAACK! Du är en ängel! På riktigt! Är så tacksam!!!

Ja men iallafall, vi har varit utan dator o inte kunnat uppdatera bloggen, förlåt alla ni 3 som läser ;O)
Nu ska det bli ändring! Promise!

Det har inte hänt så mycket mer än att torpet håller på att rivas, sakta men säkert, vi ska på byggsamråd nästa v, träffa köksarkitekt om 1,5 v..... o sen ska vi antagligen o FÖRHOPPNINGSVIS få vatten nästa vecka *LYCKA*
I slutet på juni kommer de första bräderna till huset! Hahahaha, härligt!

Vad mer har då hänt.....hmmmmm.
Elias har gått på dagis själv hela veckan, så duktig! Han var bara ledsen en morgon när jag lämnade. Annars har det gått jättebra!! Så kul! Han sjöng solo på samlingen en morgon oxå... *stolt*

Jag har varit på skitdåligt humör på senaste tiden, har varit rastlös o uttråkad o allmänt irriterad, kan bero på att jag inte tycker att det händer nåt o MEST för att det är så frustrerande att inte kunna ta en dusch hemma eller tvätta sig ordentligt eller gå på toa INNE! Fast i dag har jag inte varit på så dåligt humör, bara mest varit uttråkad, vilket har lett till 3 långpromenader.... o det är ju bara bra på sätt o vis. Tur att vi har haft vädret på vår sida iaf...

Imorgon ska vi åka till Tyresö o gå på barnkalas o sen äta pizza! En sån enkel sak gör mig numera på jättebra humör, att ha något att se fram emot lixom!
Jag har ju mycket att se fram emot e g e n t l i g e n, som vårt HUS!!! Men det ligger så långt fram i tiden o jag är en person som vill ha saker att se fram emot HELA tiden o de ska vara längst en vecka framåt. LÄNGST! Annars blir jag helt lam!

Peter är på fotboll just nu, men är nog på hemgång nu, undrar hur det gick för Dif då......hmmm, får jag hem en glad eller ledsen man???? Orkar inte kolla upp, det visar sig ändå ju.

Nej, nu ska jag surfa vidare här o från o med nu så kommer bloggen uppdateras regelbundet! Jag svär!

KRAMELIKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0