Huvudvärk o pisshumör!

Ok..... Sanna vid datorn, behöver jag ens skriva det längre...... ;O)

Idag har vatten och avlopp börjat grävas fram, inte en jävla dagjävel för tidigt!
Har i 3 veckors tid fått olika startdatum för det. Mitten på nästa v..... senast tors nästa vecka..... mån nästa vecka!
Men nu ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN står det en grävare, en så vacker maskin här utanför ;O) och imorn eller nästa dag eller nästa dag kan vi kissa på toan, duscha, diska, tvätta oss här hemma!!! JIPPIIIIIII! Freedom!!! (fast jag har kissat på toan ändå....... i smyg, HAHA!!)

Förra veckan åkte jag o Älskling upp till Sandviken och sov över där, utan barn. Vi åt först på Kina i Gävle i lugn o ro för att sedan åka ut till Bovik för att sova i stugan (peters mamma o lasses hus). De var i Spanien så vi hade huset för oss själva. Tiden gick så fort. Vi satt i varsin soffhörna. P kollade på TV o jag hann läsa typ 100 tidningar. Sen var det läggdags. Det var den barnlediga kvällen. Vi hade kunnat köpa hem mat, bubbelbada, ta en promenad, VAD fan som helst. Men vi sitter i varsin soffhörna. Jo men precis som hemma! Hahahaha. Fast det kändes lyxigt ändå.

Dagen efter åkte vi till Borlänge för att träffa köksarkitekten (det var anledningen till varför vi åkte upp till Sandviken o sov, vi skulle va i Borlänge kl 9 och nu fick vi sova lite längre iaf)
Köket blev S U V E R Ä N T ! ! ! ! ! ! ! ! Och inte så billigt =OS. Men så jäkla fint,,,, kan knappt vänta!!!!

Torpet är nu borta. Det enda som är kvar är skorstenen o grunden.
Grunden påbörjas nästa vecka och första leverans av virke 30 juni!!! =OD

Underbart! U N D E R B A R T ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Nu ska jag kommentera rubriken; Jag har världens huvudvärk och är på skitadåligt humör. Det är så konstigt för jag har verkligen haft en kanondag!!!
Jag o Stella har varit hos Irre o hälsat på! Peter o janne var med och åt lunch.
Det var så himla kul att träffa henne igen, hon är en fantastisk människa o vän, helt galet rolig o sprallig!

Sen när vi åkte hem kom huvudvärken smygande o nu sitter den där i huvet o spränger. Det är nog den som gör mitt humör så lågt!
Sen är Elias inne i en period då han vägrar sova. Han vägrar ligga kvar i sin säng. Den perioden har pågått sen vi bytte från spjälsäng till riktig säng o det är ett tag. Han somnar ju tillslut, men det kan ta flera timmar ibland och det är så frustrerande,,,, det är så tålamodskrävande o svettigt att ALLTID ha dessa helvetiska duster med den lilla lilla människan. Han är så jävla söt o go, men ibland är han så trotsig. Ganska ofta är han trotsig, men han är så JÄVLA SÖT O GO !!! När han sover! ;O) Hahahaha, nä, skämt o sido, han är så rolig den lilla kompisen men som sagt, han vet precis hur han ska trotsa!  På fredag ska vi till BVC på 3års-kontroll och då ska jag fråga sköterskan vad man kan ta till för knep, för vi har fan provat ALLT!

FÖRLSAG tas villigt o tacksamt emot ;O)

Jaja, hoppas att det snart blir finare väder igen, det var ju sommar några dagar, klänningarna åkte fort som tusan fram, mina vita fläskspiror fick luftas lite, men de blev inte brunare för det. Ska smörja med brunutansol sen.
Sen vände det o blev svinkallt igen.
Men Elias fick fantastiskt väder på sitt kalas!! Nästan alla kompisarna var där o han fick jättemycket fina presenter!!!

Nu hoppar jag verkligen från a till ö, men det var ju så sjuhelsikes längesen jag skrev så det finns lite att berätta. Har ju tidigare lovat dyrt o heligt att skriva oftare, men jag är så sjukt trött på kvällarna o på dagarna finns det inte en sek över att skriva blogg på. Sen har det ju inte hänt så supermycket med husbygget än, men snart snart snart!!!! Så mycket roligt att se fram emot!

Nu ska jag borsta tänderna!
KRAM O GONATT!
SANNA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0