Ibland känns livet så jäkla underbart!

Snabbt inlägg.....

Det är måndagmorgon och jag vill börja med att gratulera en fantastisk vän på födelsedagen!!! Grattis Kicki på 33-årsdagen. Hoppas du får en härlig dag! Du betyder så mycket för mig, Tack för att du finns, att du alltid lyssnar och ställer upp. Älskar dig!

Elias sitter o äter frukost, Peter o Stella är ute o leker i solskenet o jag sitter här o väntar på min gullunge som äter extreeemt långsamt idag när jag vill ut!!!
Vi har varit i Sandviken över helgen o det har varit så skönt att bara vara. Det kommer nog inte bli så många vändor i sommar nu när husbygget snart tar fart på "riktigt".

Nu har vi ÄNTLIGEN fått vatten. Varmt o kallt ur kranen. Helt plötsligt känns ALLT så mycket lättare, helt fantastiskt. Så underbart jäkla härligt!!!! Vi kan diska o duscha här hemma! L O V E L Y ! ! ! ! ! ! !
Idag ska peter koppla in avloppet oxå så vi kan gå på toan här inne!!!! Jippi.

Tänk att man kan bli glad för ganska lite. Nästan 2 månader utan vatten med 2 barn. Bra kämpat, "klappar mig själv på axeln" ;O).......

Nu har bus ätit upp, nu ska vi gå ut!!!!

Önskar alla en härlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0