2010-11-30 Har hittat sladden till kameran...

Så, nu har jag hittat sladden till kameran, köpt en månads comviqsurf eftersom vårt internet plötsligt slutade fungera och är igång med studierna igen... Phu!

Här kommer nu lite bilder på vårt hus, tagna för några dagar sen så snart kommer det lite uppdateringar, men tills dess får ni se dessa då;


Sovrum, till vänster skymtar klädkammaren som inte har något golv än...
Elias rum, ska köpa lite mer möbler....


Haha, även Stella behöver lite mer inredning..... hon är så duktig o sover i "stor" säng...


Hallen...


Hallen igen...


Vardagsrum... Den gröna kabeln i taket är för en högtalare som vi ska installera så småningom...


Vardagsrum igen....


Matrummet...


Köket sett från matrummet...


Och så lilla ISAK!

Idag kom mina beställda julgardiner och alla gardinstänger, så snart kommer nya bilder :O)

Tills dess; ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fantastiskt fint! Å vad härligt! Jag blir väldigt inspirerad! Här är det belamrat med flyttkartonger och köksstommar överallt. Men om nån vecka kanske jag ser ljuset i tunneln. :)

2010-11-30 @ 14:10:27
URL: http://parkliv.wordpress.com
Postat av: Angelica

Så fint ni har fått det, måste kännas underbart att äntligten få flytta in!! Kram på er!!

2010-11-30 @ 21:28:44
Postat av: Victoria Hemdahl

Hejsan! Stor grattis till Er söta Isak! Roligt att rummen börjar ta form. Allt gott från oss. Hälsningar Tomas, Victoria, Tilde, Lukas och lilla Freja

2010-12-01 @ 22:29:52
Postat av: Sanna J Rehn

Ååå grattis själva till lilla Freja! Vilket fint namn!!!

2010-12-02 @ 15:47:29
URL: http://familjenrehnshusbygge.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag och min sambo vill också bygga ett Svanen hus och jag gillar verkligen hur ni gjort med ert kök, kan tänka mig ett sådant. = )

2011-01-15 @ 16:47:54
URL: http://bullmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna J Rehn

Tack monica! Är lite sen på att kommentera inläggen märker jag! Men vi är supernöjda med köket!!

2011-01-31 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0