29 nov 2010

Grattis D på födelsedagen!

Egentligen skulle jag lägga upp lite bilder, men hittar inte kamerakabeln... ska leta o lägga upp bilder imorn om jag hinner!

Det känns så bra att äntligen bo här nu. Baracken töms så sakteliga o på onsdag blir den uppsagd och så småningom bortkörd. Kanske kommer någon annan familj att bo där, kanske inte.

Jag avskydde verkligen att bo där sista tiden, men nu när jag ser den stå där ute, obebodd, känns det ändå lite vemodigt. Jag är väl knäpp, men det var ändå en "resa" som vi klarat av bra tycker jag! Och nu uppskattar vi vårt fina hus mer än någonsin och det har vi nog baracken att tacka för.

Det är endel kvar att fixa med här i huset, bastun ska panelas, kamin o skorsten ska upp, golvsocklar, taklister, dörrfoder mm ska spikas... men vi BOR här nu!!! Jag och min underbara härliga stora familj!!!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0