Lördag 6/11

Peter gick ut tidigt till huset för att börja sin dag.
Jag och barnen fixade lite här hemma, sen gick vi ut i skogen på en promenad/lek. Det var kallt.
Det börjar kännas trist att alltid hitta på saker själv med barnen, saknar att hitta på saker med hela familjen, framförallt nu när jag är så stor och otymplig. Men jag vet ju att det är tidsbegränsat och snart får vi flytta in i vårt fina hus.

Peter har lagt golvet i matrummet nu, så alla golven är på plats på undervåningen, ja utom bad o tvätt, men det fixar ju plattsättaren.

På em hittade jag och barnen en ny lekpark här i närheten, bara en kort promenad. Det var M som tipsade mig och jag har letat efter den tidigare för den ligger inne i ett radhusområde. Idag hittade vi den äntligen. Den var inte jättestor men där fanns både gungor, rutchkana och sandlåda. Och bäst; en bänk för en flodhästmamma att sitta på ;O)
Dit ska vi gå imorn.

Bilder från idag;

Stella på promenaden...


Elias i skogen..


Matrummet med fina golvet!!!


Golvet....


Elias i "nya" lekparken.


Stella vilar i "nya" lekparken.


Båda busungarna!!!

Nu ska vi ha lördag!
Egentligen är vi bjudna på middag ikväll hos goda vänner i Tyresö, men huset är prio ett nu, så vi kunde inte vara med.... så trist!

Men snart så......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0