Mitten på november.... måndag 15/11

Idag var en av plattsättarna hemma o VABa... Men golvet i tvättstugan är lagt. Såååå coolt! Nu vill jag ha likadant i badrummet uppe, men Peter tycker vi ska köra på det vi köpt.... hmmmm. Kommer ligga sömnlös återigen....
Jag sover skitadåligt just nu, vaknar o har svårt att somna om, ligger o grubblar o tänker. Det är ett virrvarr i mitt huvud.

Peter är ute o lägger golv igen...

På dagis går det kräksjuka. Helst skulle jag ha barnen hemma denna vecka, men troligtvis är de redan smittade i så fall och jag har en klurig skoluppgift denna vecka som kommer ta sin tid, men gud så kul det är med Photoshop!! Hoppas barnen inte blir sjuka nu.... Kräksjukan är VIDRIG!!!!

Hämtade blandarna till badrummen idag. LEM hette de, så passande, hahahahahahahah!! Bild kommer nedan....
Snubben i affären ringde idag o sa att jag kunde hämta mina 3 LEMmar som kommit hem. Hahaha!!!

Hinner inte skriva mer men här kommer lite bilder;

Stella i sitt rum där halva golvet var lagt när jag tog bilden, nu ligger hela golvet på plats!


Elias rum. Det kommer bli ännu finare med golvsockel!!


Golvet i tvättstugan! Är sååå nöjd!


Och så slutligen; LEMmen, HAHAHAHA!!!

Ha det gott, nu ska jag plugga vidare....

Kommentarer
Postat av: milla

Men va härligt med så mycket LEMmar;) Du , va fint det blir. Längtar tills invigningsfikan! Vi håller oxå på för fullt hemma. Bror min kommer på torsdag och hjälper oss att slipa golvet i källarn, sen är det bara målning och inläggning av matta sen är golvet klart och dax för väggar och sedan nästa rum..... Blä.....jag känner som du tror jag. Det känns som om vi oxå bor i en barack ibland med bara ett plan som funkar:( Ändå, hör av er om ni vill ha hjälp!!!! Kramen

2010-11-16 @ 12:10:55
URL: http://migranmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0