Tisdagen den 16:e november...

Idag har varit en stressig dag.
Har kämpat på med pluggandet för att bli klar med det  ifall någon i familjen blir magsjuk!
Mellan pluggeriet har jag varit till K-Rauta o köpt mer klinkers, ett snabbt stopp till Rusta för de sista julklapparna till barnen. Hem till Photoshop igen, handla mat, hämta barn, diska, laga mat, duscha barn, lägga barn, plugga lite till..... Nu vill jag bara gå o lägga mig, men måste googla lite på matvägran hos barn. Stella vägrar att äta och jag är så orolig för henne, det är så frustrerande!

Peter är ute o lägger golv igen, idag blir alla golv klara. Fan vad stressigt det är nu på slutet.

Plattsättarna har lagt golvet i badrummet på undervåningen, nu är det "bara" fog och alla möbler som ska in o så ska bastupanelen upp.

De har även börjat med badrummet på övervåningen :O)

Så det rör på sig i alla fall.
Imorn kommer min syster från finland!

Bilder;

Badrummet på övervåningen.


Badrummet på nedre plan....


En del av vad jag sysslat med under dagen i Photoshop....


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på er familjen Rehn,jag o min sambo Mattias,har följt er bygg blogg den är ju tok bra,erat hus är ju grymnt fint..Hmm,vi ska nämligen till att bygga hus,har oxå fastnat för F-hedenvillan dock dem har ju många fina hus 2 plans hus,men vi brinner bla för"SVANEN"har läst att ni bor i Vallentuna men vilken gatu adress,finns de möjlighet att få komma och titta på ert hus utvändigt/invändigt,självklart hjälper vi till att bära in flytt kartong då,hi,hi??!:-)Hoppas ni inte tycker vi är påflugna,de skulle hjälpa oss mycket ang"hus ångest"man har..Hoppas du hör av dig,lycka till med inflyttningen..Hälsningar Anna fr sundbyberg

2010-11-17 @ 15:17:55
URL: http://familjenrehnshusbygge
Postat av: Sanna J Rehn

Nämen hej!! Vad roligt att ni följer vår blogg!! Självklart är ni välkomna att kika förbi här! Vet själv hur svårt det var när man skulle välja hus.

Maila mig gärna: [email protected]



Hälsningar

Sanna

2010-11-17 @ 20:16:05
URL: http://familjenrehnshusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0