Torsdag 18/11

Idag har badrummet på undervåningen fogats, det blev super!
Alla dörrar sitter på plats.
Badrumsskåpen är ihopmonterade.
Imorn kaklas badrum uppe klart och även köket.
Elektrikerna och rörmokaren kommer imorn.

I veckan har vi varit på IKEA o köpt nya sängar. Lika som vi har men bredare
(så trångt de nätter barnen vill sova med oss ;O)).
Mina nya glasögon har kommit :O)
(vad nu det har med bygget att göra, jo jag kan se det med skarpare blick ;O))
En extra grind till trappan är inköpt.
Jag har gjort en prio-lista. Den är lång, men idag kan jag stryka ytterligare massa punkter :O)
Typiskt mig att göra lista, men jag gillar att ha kontroll. Freak kan man oxå säga....

Har hälsat på en vän på DS idag. Krya på dig vännen! Du är stark, en riktig kämpe!!! KRAM till dig!!
Min syster från finland var här o hälsade på idag.

Nu lite bilder....

Tvättstugan börjar göra skäl för sitt namn, just det en bänkskiva var vi
o köpte idag o jag köpte även en sko-tork för det behövs VERKLIGEN!!!


Badrummet på undervåningen, med FOG!! 


Själva duschdelen...
Till vänster skymtar bastun (som dock inte är klar)


Badrumsskåpet. Det blir två likadana uppe som ska stå brevid varann.


Inflyttningspresent från syster!!

Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0