Lördag 101030

Idag har vi varit i Länna och hämtat vårt badkar som vi köpte igår, men inte fick med oss då.
Igår köpte vi bänkskivor till köket. 4o mm tjocka i ek, så snyggt!

Jag var på Bauhaus i Barkarby för nån vecka sen och ville köpa exakt samma badkar som jag igår köpte i Länna. I Barkarby sa de att det var 2-3 månaders lev tid på dessa badkar.
I Länna frågade jag hur lång deras lev tid var om de nu inte hade något hemma, 4 veckor blev svaret där. Skumt! Samma företag, olika svar.

När jag då skulle beställa badkaret så fanns det ett kvar som var omärkt på lagret så det fick jag ju ta! Helt PERFEKT! Ibland ska man väl ändå få ha lite tur.
Det är ett hörnbadkar, med bubblor.

Nu har vi ätit thai/kebab till lunch och Peter o min far är ute och jobbar med utsidan av huset.
Jag o Elias är inne, Stella sover middag.

Var ute o tog lite kort på de tapetserade rummen.
Det är svårt att återge färgerna som de ser ut i verkligheten, men spillerill;




Elias rum med brun djur-tapet.


En del av gästrummet, ljust blått. Det är inte helt färdigt än. På måndag kommer målarna och färdigställer! :O)


Master bedroom ;O) är ljust beiget med lite vita blommor som knappt syns här...


Allrummet i en ljus enfärgad tapet....


Tvättstugan, helt vit, med taklist på plats! Golvet blir rutigt i grått o vitt.


Badkaret!

Japp, det var allt för nu.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0