Onsdag 10-10-06

Grattis E på födelsedagen!

Idag var andra inskolningsdagen för Stella på dagis! Det har gått bra båda dagarna förutom att hon inte äter maten (som är JÄTTEGOD!) och somnar sist av alla barnen på vilan... men hon somnar iaf tillslut och äter iallafall knäckebröd :O)

Imorn är sista inskolningsdagen...

Det har varit ganska hektiskt för min del, med inskolning på dagarna och plugg på kvällarna, däremellan lite disk o tvätt.... har inte hunnit höra av mig till en enda vän dessa dagar, förlåt!
Som tur är har min sträckning i magen gett med sig något, det gör mest ont när jag reser mig upp från sittande eller liggande. Annars är det ok så länge jag slipper stå eller gå alltför länge...

Bygget går framåt :O) till min stora lycka. Pärlsponten i matrummet är på plats, i sin kritvita härlighet ;O) ingen fjällstuga här inte! Takpanelen på undervåningen har börjat spikas upp. Roligt när det händer grejer som syns.

Lite bilder:

Stella rider på dagis!


Matrummet med takpanel och pärlspont!


Andra sidan i matrummet med vardagsrumsöppningen...


Matrummet igen men från igår när ingen takpanel var på plats än...

Så, nu lägger jag ihop för idag!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0