Onsdag 20/10

Nu var det ett tag sen igen.... hmmmpff!!

Peter kämpar på som bara den med huset, köket är så gott som på plats. Takpanelen sitter där den ska.

Har just nu inte så stor koll faktiskt, för jag och Elias har varit i Sandviken där jag praktiserar på Sandvik. Vi for i måndags em och åkte hem idag, tanken är att jag ska praktisera 3 dgr/v denna vecka och nästa, men natten till söndag hade jag så ont i lederna att jag fick uppsöka läkare på måndag och ta blodprov för att se om jag ev har något virus. Har inte fått svar än, men direkt efter läkarbesöket åkte vi upp till Sandviken. Det har varit jättekul!
På söndag åker vi upp igen.

Imorn ska jag ta lite foton på huset invändigt, nu är jag för trött.....
Nästa vecka ska allting tapetseras, spännande!!!! Får se hur mina tapetval blir på väggarna?!?!?!
Peter har lagt golv i ett av rummen, det har jag inte sett än... kan inte fatta att vi snart får flytta in! Det ska bli så himla skönt!

I morgon ska jag verkligen ta kort och lägga upp här, så får ni se!

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0