Tisdag 10-10-12

Idag är det ungefär 16 veckor sedan plockepinnet till hus anlände. Nu står där ett hus i all sin prakt! Är så himla stolt över min käre make som slitit hund med bygget! Minst lika stolt är jag över min far som oxå hjälpt oss så gott som dagligen! Tack även till alla er andra som hjälp till när ni kunnat!

Idag har jag målat takpanel hela fm. Det blev bara någon timme plugg men taket måste bli klart innan fredag.
Isoleringen sprutades in i taket på övervåningen idag.

Peter är fortfarande ute i huset och lägger klinkers i köket... han vill inte ha köksinredningen ståendes i vardagsrummet längre, vem vill det? ;O)

Bilder;

Takpanelen i hallen och en byggtrappa upp till övervåningen...


Takpanel i vardagsrum (till vänster) och i hallen rakt upp ;O)

Takpanel och pärlspont i kök/matrum...


Klinkers i köket!!!
Det känns varmt och välkomnande med det beiga! Kommer nog bli fint ihop med vårt vita lantkök!

Nu ska jag duscha.
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0