Måndag 20 sept

Visste inte om jag skulle ha tid att blogga idag, men det har jag, så jag grattar dig igen M!
GRATTIS på födelsedagen!

Idag har jag o barnen varit på öppna förskolan på fm, på em var vi hos M o fika en stund.

Peter är på fotboll och jag har just lagt Stella. Elias sitter här o äter kvällsfika.
Jag har t.o.m hunnit med att plugga lite idag.... känns bra!!!

På bygget har det fortsatt gå framåt, elen är nu dragen på hela övervåningen, det kommer bli kanon!
På onsdag blir nog hela huset el-klart!

Idag har jag pallrat mig upp för stegen och fotat, här ska ni få se hur det ser ut nu;


Här är Elias rum till vänster och Stellas till höger (Elias har valt fördelningen)


Här är det tänkt att bebisen så småningom ska få sitt rum^


Mitt o Peters sovrum ^


Walk-in-closet i vårt sovrum!!! :O) Love it!!!


Allrummet med utgång till balkongen på övervåningen ^
Dörren rakt fram är till Stellas rum.


Badrummet på övervåningen med två stora fönster ^
Öppningen till höger är till Elias rum.


Stellas rum ^


Elias rum ^


Och så har vi allrummet igen, sett från andra hållet...^


Elias och Ylva. ^


Småplockar lite efter avslutad middag...^

Så det var lite bilder!
Ha det gott!







Kommentarer
Postat av: Milla

Hm jag minns inte om jag svarat på detta;) Jag säger tack igen och det var sååå kul att du kom med dina söta:) Jag lovar att baka nåt gott tills nästa fika. Som du vet så konkurrerar jag ju med Leila nu gällande bakandet.........Puss å kram

2010-09-22 @ 00:20:30
URL: http://migranmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0